Handelsbetingelser
NORDJYSK FALDSKÆRMSKLUB
Betaling:
De mulige betalingsmåder er Visa og MasterCard.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner.
Nordjysk Faldskærms Klub bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol.
Ved booking og betaling af depositum skal det resterende beløb betales inden springet foretages.
Levering
Nordjysk Faldskærms Klub sender en bekræftelse på mail, derudover sendes gavekort i PDF-format på mail.
Fortrydelsesret
Når du handler hos NJFK.dk har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.
Brugte spring kan ikke refunderes.
Depositum på 500 kr. kan ikke refunderes
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af gavekortet eller din bekræftelse af hvilken dag springet planlægges gennemført.
Tilbagebetaling
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.
Ved annullering efter fortrydelsesret udløber, fratrækkes et administrationsgebyr på 15% af beløbets værdi.
(Dog kun hvis der er betalt for hele springet under køb, da depositum på 500 kr. kan ikke refunderes)
Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.
Reklamation - hvis der er noget galt med varen
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til bestyrelsen@NJFK.dk. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
Persondata og sikkerhed
For at kunne handle på NJFK.dk skal du som minimum oplyse:
- Navn
- Adresse
- E-mailadresse
- Telefon/mobilnummer
Personoplysninger bruges udelukkende i forbindelse med en ordre og behandles 100% fortroligt i overensstemmelse med persondataloven.
Cookies
Ved at benytte NJFK.dk accepterer du, at vi bruger cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg, og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.
Lovvalg og værneting
Køb af varer på NJFK.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.